Monday 11 October 2010

Danshjoo Newsletter خبرنامه دانشجو - شماره 1

Download now or preview on posterous
No_1.pdf (510 KB)


Subscription: send email to khabarname.daneshjoo@gmail.com

با سلام

اولین شماره "خبرنامه دانشجو" با تلاش تعدادی از دانشجویان تهیه و منتشر شد.

اولین شماره این خبرنامه شامل مطالب دانشجویی منتشر شده از آغاز مهرماه تاکنون است. در صفحه اول این نشریه بیانیه دفتر تحکیم وحدت به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید درج و در صفحات مختلف آن، نامه های مجید توکلی دانشجوی زندانی دانشگاه امیرکبیر، شبنم مددزاده دانشجوی زندانی دانشگاه تربیت معلم، مجید دری دانشجوی زندانی دانشگاه علامه، محسن برزگر دانشجوی دانشگاه بابل و همچنین مصاحبه با دکتر محمد ملکی منعکس شده است.

همچنین برخی اخبار دانشجویی ماه اخیر همچون احضار مهدی عربشاهی دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت، لیست ٧۳ دانشجوی زندانی دانشگاه های کشور و تایید حکم حبس مجید توکلی در دادگاه تجدید نظر منتشر شده است.

با هماهنگی های به عمل آمده با دانشجویان برخی از دانشگاه های کشور این نشریه از هفته جاری در نقاط مختلف دانشگاه های کشور همچون کلاس های درس و کتابخانه های دانشگاه ها پخش خواهد شد.

افراد علاقمند به دریافت این نشریه از طریق ایمیل و یا دانشجویان داوطلب برای پخش این نشریه در نقاط مختلف کشور می توانند برای هماهنگی با همین ادرس در این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید تماس باشند.

همچنین برای ارائه انتقادات و پیشنهادات خود، و یا ارسال اخبار و مطالب دانشجویی میتوانید با همین ادرس در تماس باشید.


خبرنامه دانشجو






Posted via email from lissping

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.