Thursday 7 January 2010

#IranElection به کمپین سراسری «من یک محاربم» بپیوندیم ! #Mohareb

به کمپین سراسری «من یک محاربم» بپیوندیم !



من یک محاربم

من یک محاربم چون با اصل ولایت فقیه مخالفم

من یک محاربم چون با تمامیت نظام جمهوری اسلامی مخالفم

من یک محاربم چون جمهوری خون و جنایت خمینی‌ها و خامنه ای ها را نمی‌خواهم

من یک محاربم چون جمهوری شهروندی بر مبنای آزادی، حقوق بشر و دموکراسی را می‌خواهم.

 

هم میهن !

برای پیشگیری از کشتار ایرانیان آزاده ای که برای سربلندی من و تو، برای سربلندی ما، برای سربلندی ایران، جان خود را در طبق اخلاص نهادند و برای رویارویی با ددمنش ترین حاکمیت تاریخ ایران، با دستان خالی به خیابان‌ها آمدند، باید کمپین «من یک محاربم» را هرچه سریع‌تر گسترش داد. این کمپین از ابتکارات جوانان وبلاگ نویس ایرانی است که از شروع جنبش سیز آزادیخواهی مردم ایران، با خلاقیت های خود نفس جمهوری اسلامی را گرفته اند.

هم اکنون جلادان جمهوری اسلامی در حال برپاکردن چوبه‌های دار برای کشتن آزادیخواهان به اتهام محارب هستند. کسانی که تنها جرمشان خواستن استقلال، آزادی و عدالت برای مردم ایران است. از نطر جمهوری اسلامی همه ایرانیان آزاده محارب هستند و حکمشان اعدام !

 

هم میهن !

هر حرکت، گامی کوچک است برای پایان دادن به کابوس سیاه سی ساله ای به نام جمهوری اسلامی !

Posted via email from Liss's posterous

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.