Wednesday 13 January 2010

#IranElection جنبش راه سبز - روزه سیاسی جوانان اصلاح طلب در اعتراض به ادامه حبس اعضای ستاد 88

روزه سیاسی جوانان اصلاح طلب در اعتراض به ادامه حبس اعضای ستاد 88

شبکه جنبش راه سبز (جرس): ستاد جوانان حامی موسوی و خاتمی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اعضای ستاد روز پنجشنبه 24 دیماه در اعتراض به بازداشت فعالان سیاسی به ویژه اعضای دربند این ستاد در سراسر کشور روزه سیاسی خواهند گرفت.

به گزارش نوروز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الهی و ربی من لي غيرک

بيش از شش ماه است که کودتاگران پايه هاي مشروعيت خود را نه برمبناي مطالبات اکثريت جامعه، که بر پايه بيدادي استوار کرده اند که بر پاک نهادترين فرزندان اين مرز و بوم مي رود. جمعي از بهترین فرزندان اين سرزمين، روزهاي عمر خود را در سلول هاي انفرادي وزندان سپري مي کنند، تنها به جرم اينکه عذالت و آزادي – آرمان مشترک همه اديان و رسولان الهي- را از خاستگاهی قانونی و نفي خشونت مطالبه کرده اند. خون برادران و خواهران ما به ستم بر زمين ريخته شد تنها چون به غير خشونت آميزترين شيوه هاي ممکن، سرنوشت آراء خودرا پيگيري کردند. رسانه هاي آزاد، يک به يک بسته شد، تا عدالت و آزادي، در سرزميني که بزرگترين مدعاي حکومتگرانش، عدل و حريت است، به طنزي تلخ و آزارنده بدل شود.

ما طلب کاريم. ما از دولت کودتا طلبکاريم. ما خون به ناحق ريخته شده برادران و خواهران خود را از دولت کودتا طلبکاريم. ما برادران و خواهران در بند خود را از دولت کودتا طلبکاريم. ما عدالت و آزادي –فصل الخطاب آرمان هاي بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي- را از دولت کودتا طلبکاريم و تا اعاده حقوق حقه خويش، دمي از مبارزه مسالمت آميز خود دست بر نخواهيم کشيد و استغاثه خود را به بارگاه باريتعالي مي بريم که باور داريم بر اين ستم و ظلمي که به نام دين محمدش (ص) بر مردم مي رود ناظر و آگاه است و اوست که قاصم الجبارين است.

ستاد ملي جوانان حامي خاتمي و موسوي (ستاد 88) به نشانه تظلم خواهي از بارگاه يزدان پاک و در اعتراض به ظلمي که به اعضاي دربندش مي رود و به ويژه در اعتراض به حبس غير قانوني سيدشهاب الدين طباطبائي رئیس ستاد، سعيد نورمحمدي مسئول کمیته استان ها، حسین نورانی نژاد عضو شورای سیاست گذاری، زویا حسنی عضو کمیته استان ها و همچنین یاران دربندمان در استان گلستان، محمد رفعتی، محمد کیقبادی و مرتضی ایزدی و دوستان آزاده مشهد، مهدی گیلانی و فرشاد عزیزی و برادران ما در کرمانشاه، مسلم عارفی و پویا میرزایی روز پنج- شنبه 24 دی ماه را روزه سياسي اعلام و اين بيداد را از خداوند متعال دادخواهي خواهد کرد.

ستاد ملي جوانان حامي خاتمي موسوي(ستاد 88)

Posted via web from Liss's posterous

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.